tirsdag 14. september 2010

Shopping hos Cacas

I går var jeg hos Cacas og shoppet for litt av pengene jeg fikk til bursdagen min i går. Snakk om happydays!!! Jeg kunne uten tvil shoppet meg fattig i den butikken. Utvalget er ikke så utrolig stort, men for ei som nesten ikke har utstyr fra før, var dette himmelen.
Jeg fikk en kjevle av Ida og Karoline, så den slapp jeg kjøpe selv. Kostbar sak den lille kjevlen. Den er utrolig deilig å bruke kontra vanlig trekjevle. Ting setter seg ikke på langt nær så fort fast som ellers.
Selv kjøpte jeg et modellerings sett, noen sjokolade former, en spatel, to pakker svart marsipan, 5 eldre utgaver av Wilton katalogene, en perl spray, en silver spray, en kakepynt som likner små krystaller og noen få mini blomsterutstikkere. Alt skal tas i bruk allerede i kveld. Både jeg, Ida og Karoline skal prøve oss litt frem. Det blir kos det. Hele gjengen samlet rundt bordet. Får vel lage litt kako og tenne noen stearinlys. Alltid kos når man hører regnet piske på ruten i tillegg. Høsten er offisielt kommet til Lier!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar