onsdag 6. april 2011

Påskekake til Petras foreldre

Petra lagde en kake til sine foreldre som kom på besøk nå i månedsskiftet mars/april. Før avreise spurte Petra sin far om han i alle fall kunne få med seg et klesskift om ikke annet!!! Hvorfor?? Jo hennes stakkars foreldre hadde handlet for meg og Petra. Koffertene deres var fulle av tørr varer fra Tyskland... Stakkars folk. Vi har visst tatt helt av med dette kakehysteriet våre, men hvem kan nå klandre oss for det??? Er nå visst mange nok der ute som nyter godt av vår nye hobby...:-)

Skal legge inn bilder senere av hva de kjøpte med for meg om ikke annet. Tror Petra klokelig har stuet vekk bevisene for sin samlemani, mens jeg ikke har sett alt mitt ennå. Håper å ta meg en tur snart.

Legger inn bildet av påskekaken til Petra senere også. Hadde visst glemt ledningen til kameraet i dag.

Den ble riktig så søt i alle fall.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar