tirsdag 8. februar 2011

Siste prosjektet mitt

Ja, sist jeg skrev noen ord slet jeg med tålmodigheten min. Min venninne Petra briljerte med sin hund og jeg ble frustrert over mine manglende modelleringsegenskaper den dagen.
Vi ble omsider ferdige med figurene vi hadde planlagt og godt er det. Figurene skal pynte opp et par kaker i helgen.

Min niese Sofie blir 10 år og ville så gjerne ha en kake med en hund, katt og en hest på. Det frøkna vil ha skal hun selvsagt få. Tante er da godt oppdratt!? Petra skal ha æren for hunden og hesten. Katten jeg lagde ser noe psykedelisk ut, så det gjenspeiler godt lynnet til vår egen katt, Misty.


Min kjære, Ida, fyller år i neste uke så hun vil bli feiret 3 dager til endes. Morsdag på søndag, Valentines på mandag og bursdag på tirsdag. Kan jo ikke la være å lage en kake da. De som kjenner Ida vil ikke ha problemer med å forstå temaet for denne kaken.
Hun har i alle år vært en stor fan av Flåklypa og da spesiellt Ludvig. Hun har omtrent alt av Ludvig produkter som er å få tak i. Hun har dynetrekk, dusjforheng, pysjamas bukse, dukke, spisebrikker, pledd osv Dermed fikk jeg litt å bryne meg på. Om figuren ble bra får jeg overlate til andre å bedømme, men den er grei nok til å være første forsøk av en amatør.



Så da er alt klappet og klart for niese og partner, men jeg er ikke ferdig med det. Ida's besteforeldre feirer samtidig sitt diamantbryllup. Det står det respekt av, så da blir det en kake på dem også.
Slutt resultatet av kakene legges inn over helgen.
Enn så lenge kan dere ta en titt på figurene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar