fredag 21. oktober 2011

Passion for baking

Regner med at de fleste av dere vet hvem Manuela fra Passion for baking er. Om ikke burde ta turen innom bloggen hennes: http://www.passionforbaking.no/
Hun er en inspirasjonskilde for mange av oss og jeg er en ihuga fan av denne damen. Hvordan hun får tid til alt er mer en jeg fatter. Hun startet opp bloggen sin for vel et år siden og siden har det tatt helt av. Hun driver i dag med kurs, forelsninger, baker nesten hver dag og legger ut på bloggen sin og i tillegg har hun 5 barn så vidt jeg har fått med meg. Fantastisk. Tror nok hun er overrasket selv over all publisiteten hun har fått, men det er vel fortjent. Hun er vel den mest rosa personen jeg vet om, men det blir jo bare vakkert slik som hun komponerer kakene og bildene sine.
Jeg har lagd en del av kakene hennes, noen vellyket og andre ikke like bra. Fatter ikke hvordan hun får til Angel Feather kremen sin, men det skal jeg nok finne ut av så snart jeg får mulighet til å være med på et av kursene hennes. I mellomtiden får jeg nøye meg med å ha truffet dama. Hun hadde en stand for Dr.Oetker på Ski storsenter i august, så jeg tok turen dit. Superkoselig er hun.


1. november skal hun ha stand på Oslo City hvor hun også skal signere kokeboken sin som også er et produkt av boggen hennes. Har allerede bestilt boken, så jeg skal troppe opp for å få den signert.

Ønsker Manuela lykke til videre. Gleder meg til å følge med videre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar