torsdag 22. mars 2012

Deilige sjokolade muffins

Nå er det evig lenge siden jeg har bakt noe. Etter at samarbeidet med Petra ble avsluttet har jeg liksom ikke helt funnet gnisten til å fortsette. Der får heller bære over med at bake innslagene ikke er så hyppige. Så får jeg bære over med at det ikke er så mange besøkende på bloggen.

Fikk besøk her om dagen av min svigerinne og hennes svigermor. De er så hyggelige at de skal hjelpe oss med et lite oppussings prosjekt. Da måtte jeg jo nesten bake litt. På tide å lage nye blomster dekorasjoner etter dette. Nå er det virkelig tomt i lageret mitt.
Til de rosa muffinsene brukte jeg en glasur laget av eggehvite, vaniljesukker, melis, smør og et par dråper jordbær essens. Glasuren ble litt for tynn, men den holdt seg noenlunde.
Til de brune brukte jeg samme blanding som på de rosa, men byttet ut jordbærdråpene med rom essens. I tillegg byttet jeg ut litt av melisen med nesquiq sjokolade pulver.
Dessverre kan jeg ikke gi dere målene på hverken muffins oppskriften eller glasurene da jeg bare helt tilfeldig slengte oppi det jeg hadde i skapene.

Resultatet ser dere her:










2 kommentarer:

  1. Kjempe fint! :) Har sendt deg mail :)

    Mvh Christine

    SvarSlett
  2. God morgen
    Det var utrolig at jeg fikk et 50.000€ lån. Jeg er glad jeg fikk et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å fylle ut mange dokumenter, og det slutter ikke bra til slutt. Men Jeg er glad For Å møte Fru Guro ELVENES. Jeg var i stand til å få mitt 50,000€ lån med en 2% rente. Nå har virksomheten min det bra, og jeg vil fortelle alle i dag, fordi de er raske, 100% pålitelige og pålitelige. Nå betaler jeg tilbake lånet jeg fikk Guro Finance Hjem. Du kan kontakte dem og ikke kaste bort tiden din. epost: guroaletteelvenes@gmail.com

    SvarSlett