torsdag 22. mars 2012

Fridays restaurant i Bergen

Vi har vært noen turer til denne restauranten noen ganger nå. Stedet har nærmest blitt stamstedet vårt når vi er på ferie i Bergen. Det er så greit med slike restauranter som har mat som passer både voksne og barns smaksløker. Det er noe for enhver smak her. Stort sett ender vi likevel opp med de samme rettene. Vi bestiller stort sett flere ulike forretter som alle kan smake på litt av alt de har å tilby.
Maten har jeg dessverre ikke bilder av, men skal nok få tatt noen nye bilder snart. Skal nemlig tilbake i påsken.

Her fikk barnet en sinnsyk mengde krem å kose seg med. At hun ikke tilbragte resten av kvelden på "pudder rommet" er mer enn hva jeg forstår.
 Mud pie.....NAM!!!!! En deilig blanding av kake og is med masse karamell. Føler meg svært syndig når jeg slurper i meg denne deiligheten.
 Deilig ostekake
Deilig brownies
Ikke mindre deilig og syndig drinkene de har der. husker ikke helt hva denne inneholdt, men antar kaffe, sjokolade og karamell.

Om sommeren bør man unne seg en deilig Strawberry Daiquiri og en Mojito her. De bruker da ferske bær og frukter. NAMMENAMM! Alle de andre frukt drinkene er like gode.


Lokalene er store og typisk Fridays innredet. Hva annet kan man forvente seg? Veldig hyggelig betjening som er ekstra flink med barn og unge ungdommer. Karoline følte seg veldig godt i varetatt.

Anbefaler stedet på det varmeste.

Terningkast 6 på alt!

1 kommentar: