torsdag 20. januar 2011

Jernia, Traktøren og Rafens

Jeg var på Sandvika storsenter i går og til min store glede fant jeg en del Cacas utstyr der. Jeg visste jo at enkelte butikker fører noen produkter, men jeg ble positivt overrasket over mengden. Som i alle butikker her i lille Norge så flommet det ikke over av utstyr, men jeg fant det jeg trengte og sparte meg for en tur til hovedstaden. Bare det i seg selv er jo en bonus. Kan derfor anbefale dere å besøke Jernia, Traktøren og Rafens. Sistnevnte butikk holder vel til kun her på østlandet, men de to andre har en del de også. Så bare løp og kjøp... :-)
Kjøpte forresten en pakke med fondant fra Wilton. Den er herlig å jobbe med. Alt annet er ubrukelig når man har prøvd denne. Kostet bare kr 119 også, ikke ille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar